مراقبت از دقیقه ها

کنترل قدرت!

مراقبت از دقیقه ها

کنترل قدرت!

من و دیوار هایم

 

لحظه هایم همچو باد سپری میشود؛ در جستوجوی پاسخ معما.

باید بیشتر بگردم!

من+ی که پشت این دیوار خفته، وقت بیداریش فرا رسیده!!!


تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید


پی نوشت: دوستم پیام فرستاد که با " من و دیوارهایم" جمله بسازم. منم جمله بالا و نوشتم و فرستادم. حالا مگه این باور میکرد که خودم نوشتم. یک ساعت با من بحث کرده که باید خودت جمله بسازی. جمله یکی دیگه رو نمیخوام! من:| جمله:| دیوار:| بالاخره باور کرد که خودم نوشتم

نظرات 1 + ارسال نظر
هستی پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 19:22 http://parvanegi.blogsky.com/

معلومه ادبیاتتون خیلی خوبه

ظاهرا اینطوره. خودم که بی خبرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد