مراقبت از دقیقه ها

کنترل قدرت!

مراقبت از دقیقه ها

کنترل قدرت!

وقتی که ...


دو روز پیش امتحانام تموم شد. میخواستم بیام اینجا و بنویسم که :


 وقتی که عملکردم حتی خودم رو هم به تعجب وا داشت!!! 

فک نمیکردم انقدر قوی باشم... خوب بود، البته میتونست عالی هم باشه


اما الان میگم:


وقتی که بعد از این امتحانای فرسایش دهنده برمیگردی خونه...

وقتی که آوار زندگی خراب میشه رو سرت

!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
mohamad شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 14:30 http://www.shanc.blogsky.com

عملکردت :)
شاگرد اول شدی نکنه!
اگه شدی، دیگه با من صحبت نکن! :))
دیگه وقت استراحته و برنامه هایی که موقع امتحانا فک میکردی میخوای انجام بدی بعد امتحانت:)

:)
نه بابا این حرفا حالا حالا ها به ما نمیخوره!
حتما همین کارو میکنم. همه ی برنامه هایی رو که اون روزا تو ذهنم ریختم اجرا میکنم..همه رو

عرفان یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 08:03 http://dastforosh.blogsky.com

درست می شه

گفتم آوار خراب شد رو سرم! نگفتم زندگی خراب شد که!!!
یعنی خرابه خراب تر شد...
اگه بذارن من با خودم کنار میام به خدا..
شاید به ماه بپیوندم برای یافتن تنهایی

باران یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 20:40

آپپپپپپپپ کردم
سر بزن

عباس یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 22:55 http://fata110hoo.blogsky.com

سلام
خسته نباشی طاهره خانم.
حقیرسرتاپاگناه

سلام
درمونده نباشید..

علی راد دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 06:59

نمیدونی اینا رو پاس کردی یا نه ولی یه سوال:
کدوم سختتر بود
انتقال 1و2/سیالات1و2/ترمو 1و2

همه رو پاس کردم. الان دیگه درسای تخصصی گرایش خودم( صنایع غذایی) رو دارم. راستش چیز زیادی از هیچ کدوم رو یادم نمیاد اما فک کنم انتقال2 سخت بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد