مراقبت از دقیقه ها

کنترل قدرت!

مراقبت از دقیقه ها

کنترل قدرت!

نقره داغ

اونروز ماه گفت: طاهره از فیس بوکم ضربه خوردی  (11.7)


تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید


به خاطر 4 نمره سیالات که تا سالها عین چراغ راهنما تو ذهنم چشمک میزنه و اصرار های شخص شخیص ... و کمک به خودم تو اون شب وحشتناک، به اون جمع پیوستم!

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 00:44 http://shanc

y shabe tarik o baruni...! :)

اگه بارون میبارید فک کنم آروم تر میشدم و دست به اون کار ... نمیزدم!
اما تاریک.... تاریک ..... تاریک

باران یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 16:42

آپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپممممممممممممممممممممممممم
بدو بیا

biker دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 14:22 http://merida.blogsky.com

بسیار عالی ...
ممنون که همیشه سر میزنی ونظر میدی ..یک دنیا تشکر...
بهترینهای زندگی نصیبت

من همیشه از سر زدن به وبلاگ هاتون لذت میبرم

عباس دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 15:00 http://fata110hoo.blogsky.com

سلام عزیزم
توحالت خوبه ؟
نمیدونم چرا نگرانت شدم ، دلم برات شور زد و داشتم برات دعا میکردم که گفتم یه سری به وب سایت شما بزنم که دیدم انگار خیلی آشفته ای . . .
گاهی اوقات نیروهای غیر انسانی اگه انسان به ثبات رسیده باشه و نتونه بهش ضربه ای بزنه از راهها دیگه ای وارد میشه مواظب خودت باش که شما انتخاب شده ای و برای آینده رسالتی داری که باید به انجام برسونی و کار باهات دارن . انشاالله که خداوند حافظت باشه و بتونی وفای به عهدت بکنی . . .
حقیر سرتاپا نیاز

سلام
ممنون خوبم.
ممنون ، خوبم... از سر گذروندم آشفتگی رو...
جالب بود! انتخاب شده! رسالت! با این حرفا اهدافم جان تازه ای گرفت.
انشاالله

علی راد شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 19:44

البته از هر امکاناتی میشه به نحوه احسن استفاده کرد
خودم البته زیاد با فیس فیسی حال نمی کنم. فروم مهندسی خارجکی پاتوق منه. به شما هم پیشنهاد می کنم

https://www.facebook.com/tahere.rostami.50

من که از فیس متنفرم اما مجبور بودم واقعا! به خاطر خداکرمی!!!

علی راد یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 00:39

فعلا که ذخیره کردم.
از خداکرمی زیاد راضی نیستی چرا؟

نه، راضی ام! اینکه گفتم به خاطر اون فیس درست کردم به خاطر اینه که بیشتر خبرا رو از طریق فیس میگه. امتحان و .... همه رو تو فیس میگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد