مراقبت از دقیقه ها

کنترل قدرت!

مراقبت از دقیقه ها

کنترل قدرت!

استاد که شدم ...

استاد که شدم با صدای بلند تو کلاس درس میدم

حواسم به این هست که من یه خانمم و دانشجوهام سنشون از من کمتره و در هر صورت سرشار از نیاز های انسانی (منظورم ناز و اداهای استادهای خانم... و البته نگاه های استاد های آقا)

نظرات 6 + ارسال نظر
fars جمعه 11 اسفند 1391 ساعت 14:51 http://www.fars.eoo.ir

6523016514گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.fars.eoo.ir

عرفان یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 08:33 http://dastforosh.blogsky.com

خواهش می کنم کمی بیشتر درباره این چیزی که گفتی توضیح بده. برام مهمه

استادای خانم اونقدر با صدای نازک حرف میزنن که من هم که دخترم ... چه برسه به پسرا!
از طرفی استادای آقا خیلی جاها خواسته یا ناخواسته به دانشجوهای دخترشون توجه بیشتری میکنن. من شخصا بعضی از استادام این حس و بهم منتقل میکنن که فقط دارن برای من تو کلاس تدریس میکنن. خب این آزار دهنده ست. یا اینکه پسرا میان پیش من یا هر دختر دیگه ای و اشکالای درسی شون رو به ما میگن که ما بریم از استادای آقا بپرسیم چون به دختر خانم ها خوب توضیح میدن و وقت میذارن!!!
حالا بعضی از استادای آقا هم هستن که انگار دشمنی خاصی با دخترا دارن. استاد ضد خانم هم زیاد دیدم که هر دختری که باهاش درس ورداشته با 7 انداخته! (تعادل داشتن...)
یا بعضی از استادای خانم هستن که رسما با پسرای کلاس وسط کلاس بگو بخندهای نابجا و بی مورد دارن. یا تعریف کردن مسائل بی مرود به کلاس. میدونم که کلاس فقط مختص درس نیست. کلاس میتونه محل تدریس علم و مهد ادب و انسان سازی باشه. جوون ترین استادم ، انسان ساز ترین استادمه. 27 و 28 سالشه که دانشجوی فوق دکتراست. این آدم فقط جنبه ی علمیش پیش ما ارزش مند نیست. همه بیشتر به خاطر انسان پروری هاشه که دوسش دارن. استاد واقعا میتونه تاثیرگذار باشه. فعلا همینا
جای استادهای خانم و آقا تو متن بالا میتونه عوض شه... تعادل داشتن

عباس دوشنبه 14 اسفند 1391 ساعت 16:19 http://fata110hoo.blogsky.com

سلام . اگه استاد شدی سعی کن قبل ازاینکه شاگردت تورو بشناسه تو اونو بشناسی . چون استاد همیشه باید یه پله بالاتر از شاگردش باشه .
میدونی چرا شیطان میتونه مارو اغفال کنه ؟ چون همیشه قبل از خودمون مارو شناسایی میکنه و اصلا خسته نمیشه از حمله کردن ولی اگه تو اونو بشناسی کار برعکس میشه و هر وقت میاد بهش میگی بشین . . . ! یعنی دیدمت و هر حرکتش زیر نظرته و دیگه خسته میشه و فرار میکنه ! حالا استاد شدی میتونی واقعا استاد باشی ؟ و از شیطان هم جلو باشی ؟
البته توگلی و عزیز انشاالله که تو مسیر رسیدن به هدفت همیشه *پاک بمونی* و موفق باشی
شرمنده تویه متن قبلی اشتباه املایی داشتم سوتفاهم نشه
حقیرسرتاپاغفلت

سلام
حالتون خوبه؟
ممنونم...
همیشه شاد و خوش باشین

باران جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 12:46 http://mysky99.blogsky.com

به منم اجازه می دی سر کلاست بشینم؟

مهمان آزاده، حتما

سپندار جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 21:23 http://haghighatezesht.blogsky.com

درود

روز جهانی زن رو بهت شادباش میگم .

هزاران درود

سپاس و تشکرات

علی راد شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 19:39

سلام مجدد
می بینم که دورخیز کردین برای استاد شدن.
ایشالا ردیفه
به خدا کافر اگه بود به رحم اومده بود..عالیه

سلاااام
فکرای زیادی تو سرمه! انقد زیاد که از کلم بوی تخم مرغ آبپز(!) میاد...
ممنون
زان همه ناله که پیش تو کافر کردم.. میدونستم خوشتون میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد