مراقبت از دقیقه ها

کنترل قدرت!

مراقبت از دقیقه ها

کنترل قدرت!

سالی که نِکو خواهد بود

برایت رویاهایی آرزو میکنم تمام نشدنی

و آرزوهایی پرشور

که از میانشان چندتایی برآورده شود.

برایت آرزو میکنم که دوست داشته باشی

آنچه را که باید دوست بداری

و فراموش کنی

آنچه را که باید فراموش کنی.

برایت شوق آرزو میکنم. آرامش آرزو میکنم.

برایت آرزو میکنم دوام بیاوری

در رکود، بی تفاوتی و ناپاکی روزگار.

بخصوص برایت آرزو میکنم که خودت باشی


"آقای راد، تو جواب تبریک سال نو این متن زیبا رو برام گذاشته بودن. ممنونم ازشون"


سالتون نو...

نظرات 2 + ارسال نظر
علی راد چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 14:20

سلااااااااااااام طاهره
عجب متن قشنگیه
سال نو مبارک
ایشالا سال پر برکتی بشه برات
گل برای گل

سلام
دست شما درد نکنه
سال نو شما هم مبارک
انشالا، همچنین برای شما

امید پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 00:03 http://omid-future.blogsky.com/

سالی نوی تان پیروز بیت

سپاسی هه ستان ئه که م... له ئیوه ش پیروز بیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد