مراقبت از دقیقه ها

کنترل قدرت!

مراقبت از دقیقه ها

کنترل قدرت!

وقتی که ...


وقتی که معدل 20 مدیر گروه به درد جرز لای دیوار می خوره...


وقتی که آموزش به راحتی عوض کردن یک عدد تلاش سه ماهه منو بر باد میده...


لحظه به لحظه این سه ماه، برای خوب بودنم تلاش کردم... به راحتی به همش زدن


تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید


وقتی که مهربونیم ته میکشه...

نظرات 12 + ارسال نظر
mohamad سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 13:02 http://www.shanc.blogsky.com

درست مثل ترم آخری که دانشگاه میخوندم، با وجود کلی زحمت
امتحانام خوب دادیم اما نتایج و دلایل استادا دیدنی و شنیدنی بووود!
اما سلامتی باشه :)
من واسه خودم خوندم واقعا ترم آخری رو

من الان ترم 5 م. فقط خودم میدونم که ترم 3 و 4 چه سختی هایی کشیدم. الانم که ترم 5 غیر قابل تصور شده برام!!!

مهرنوش چهارشنبه 20 دی 1391 ساعت 12:27 http://www.blueword.blosky.com

من که دیگه این ترمو صددرصد مشروطم

نه تو رو خدا بهش فک نکن. تلاشتو بکن. چون ارزش داره. باور کن. بعدا راجع به مشروطی فک میکنی

عباس چهارشنبه 20 دی 1391 ساعت 14:59 http://fata110hoo.blogsky.com

سلام خیلی برات ناراحت شدم .
دوست گلم میخوام یه مطلبی رو برات آنالیز کنم . . . وقتی شاگردی بعد از یک سال تحصیل سر امتحان تقلب کنه معلم ورقه امتحانیشو میگیره و اونو به خاطر ضایع کردن زحماتش مردود اعلام میکنه اما. . . در امتحان اللهی خداوند ناظر جلسه است وخودش تقلب رو میزاره جلوت و میگه بنویس باید از امتحان به هر نحوی در بیایی . قرآن و کتابهای آسمانی و پیامبران و امامان همه تقلبهای امتحان خداوند هستند آیا اونقدر که برای این ترمت ناراحت هستی برای امتحان اللهی هم ناراحتی در حالی که خدا همه جوره حمایت کرده . . . خداوندا من عاجزم و ناتوان کمکم کن تا از این امتحان سر بلند بیرون بیام . . . التماس دعا

سلام.
خدا نارحتی نده، با این مشکلا کم کم ما کنار میایم، هرچند این مسایل حاشیه ای انرژی زیایدی ازم میگیرن چون...
در مورد امتحان الهی نمیدونم چی باید بگم!!! شاید همون حرفایی که گفتم . اگه تونستم بیشتر توضیح میدم بعدا

عباس چهارشنبه 20 دی 1391 ساعت 15:42

من این وبلگ رو دوست دارم آخه خیلی ساده نویسی میکنه و بزرگ نمایی نمیکنه دو وب خودم در نظرات مطلبی برات گذاشتم بخون و فکر کن نه اینکه من نویسنده این مطلبم نه ! این مطلب مال شماست و این هم اسراریست که اگر عمر مجالی بده خواهم گفت
حقیر سرتا پا عصیان

در مورد اینکه کامنت هایی که برام گذاشتین ، روزی من بوده خیلی برام جالب بود.
از طرفی هم خوشحال بودم که مطالبم باعث میشه شما این مطالب زیبا رو بنویسید و تو وبلاگ خودتون هم منتشر کنید...
حتما امرتون رو اجرا میکنم.
مشتاق شنیدنم

باران چهارشنبه 20 دی 1391 ساعت 20:12

طاهره جوون یه کار میتونی بکنی اونماینکه با پشتدست بکوبی دهنشون

نه بابا، کارمون تا ترم آخری که اینجام گیرشونه!
باید فعلا صبر پیشه کنم و گویم که هرچه پیش آید خوش آید

عباس پنج‌شنبه 21 دی 1391 ساعت 16:19

سلام
درمورد حکمت رزق کلمات . . . هر صوتی که از دهان انشان خارج میشود میا اط ذهنش خطور میکند در عالم معنا شکل به خود پیدا میکند و باقی میماند حالا هم زشت و هم زیبا هرکدام صورتی پیدا میکند ای موضوع حتی در صورت وقیافه انسان نیز تاثیر دارد اکثر افرادی که کلمات زشت به کار میبرند قیافه های زننده ای دارن و بلعکس افرادی که کلام خوب و پسندیده به کار میبرن چهره هایی دل نشین دارند . . . خداوند برحثب اختیاری که به انسان داده هر انسانی چهره وروح و جسم خود را ترسیم میکند بر اساس عمل کرد خویش وبعد از آن خداوند بر حثب عملکرد هر شخصی روزی آن را تعیین میکند البته استثنا هم وجود دارد پس کسانی که ضمیری زیبا برای خود ساخته اند خداوند نیز کلمات زیبا برای آنه رزق میکند این موضوع تمام موارد دنیوی و اخروی انسان شامل میشود .
طاهره جان شما هم روزیتان زیباترین کلامت هستند که این حقیر در حد توانم برای شما مینویسم .
البته اگر دیگران سریع قضاوتهای عجولانه نکنند چون بنده با تمام دوستانم اینگونه ام . حقیر سرتاپاگناه

سلام
سخن گفتن یکی از مهم ترین اکتشفات بشری بوده و شاید اختراع..
کلمات ابزار بسیار قدرتمندی هستن. همین کلمات هستن که به فکر ما معنا میدن و با قدرت کلام و فکر میتوان هر کاری کرد. نمیشه منکر تاثیر کلمات بر ضمیر و ظاهر آدما شد.
ممنونم

باران پنج‌شنبه 21 دی 1391 ساعت 18:08 http://mysky99.blogsky.com

ولی حدا قل ترم آخر دیگه خفتشون کن بعد بکوب دهنشون

یا بی سرو صدا میرم یا اینکه یه کار دست خودم و اونا میدم

باران پنج‌شنبه 21 دی 1391 ساعت 18:11

راستی یادم رفت بپرسم چی میخونی؟

مهندسی شیمی

هستی پنج‌شنبه 21 دی 1391 ساعت 21:36 http://parvanegi.blogsky.com/

امیدوارم تو تموم مراحل زندگیت موفق باشی طاهره جان

ممنون، انشالا همه ی دوستان موفق و شاد باشن

عباس شنبه 23 دی 1391 ساعت 01:25

سلام
راستش این متن در جواب یک نظره که دوست گلم رو ناراحت کرده آخه ایشون به بنده لطف دارن
طاهره و مطهر خوبی عزیزم سلام
ببخشید اگه ناراحتت کردم آخه من بعضی وقتا استفراغ میکنم . . .
سید میگه ما هم در روحمون واردات داریم هم صادرات . . .
آدم وقتی چیزی میخوره که مسموم باشه اسفراغش میکنه . . .
ولی اگه پاک باشه حضمش میکنه و وارد خون میکنه . . .
کلمات هم واردات یا فحشای فکری و یا حسادت و یا نجاسات قلبی ماست که باید استفراغشون کرد . . .
و یا واردات محبت و طهارت فکری هستند که صادر میشن و در قلب طاهره ای میشینند . . .
. . . رزق ما هم حالا این استفراغ بود ببخشید ! آخه بعضی وقتا دلم حواسش نیست و عقلو کنار میزنه احساسی پذیرای بعضی از کلمات میشه که روزیش نیست و لیاقتشم نداره ولی وقتی عقل بهش سد میزنه سریع استفراغش میکنه و خودشو راحت میکنه . . . .
دیدی وقتی کسی که مسوم شده تا استفراغ نکنه راحت نمیشه انسان هم تا اشتباهاشو استفراغ نکنه راحت نمیشه و تخلیه نمیشه . ، . .
. . . عزیزم سعی کن مشکلاتتو مشارکت کن تا تخلیه بشی البته با اهلش یادته یه متنی گذاشته بودم اگه خواستی گناهی کنی و یا حتی فکر ارتکاب گناه به سرت زد سریع به یکی بگو و مشارکت کن ؟
این همون استفراقه و راحتت میکنه . . . .
حقیر سرتا پا گناه

سلام
...

باران یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 19:59

به سلااااااااااااااااااااااااامتی!

ممنونم

یادم تورافراموش دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 22:11 http://khodaehamhast.blogsky.com

سلام .ممنون ازحضورتان

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد