مراقبت از دقیقه ها

کنترل قدرت!

مراقبت از دقیقه ها

کنترل قدرت!

استاد که شدم ...

استاد که شدم یادم می مونه که کسایی هستن که در عین نیاز هیچ وقت نمیان که باهام حرف بزنن... میگن خودش اینطوری تشخیص داده

نظرات 4 + ارسال نظر
عرفان شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 17:10 http://dastforosh.blogsky.com

انگار هستن کسایی که دوست دارن بیان و فقط حرف بزنن اما نمی تونن..

آره... چه بلا هام که سر همین نتونستن سرشون میاد

عرفان شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 19:10 http://dastforosh.blogsky.com

یعنی چی؟ گاهی احساس می کنم که بعضی ها چقدر دوس دارن بتونن حرف بزنن اما نمی تونن. خودم می خوام پا پیش بذارم اما نمیشه

به خاطر همین آدما ست که دوس دارم بشناسموشون.. بی تفاوت نباشم نسبت به اسم اشون و خودشون

علی راد یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 13:54

استاد که شدی با اساتید رقابت کن وگرنه می پلاسی..


----------------------------
با خودم رقابت میکنم

علی راد چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 21:47

آره زدی وسط خال دختر کرد ولی اینگاری زیاد هیجان نداره..
تو خوبی کردن و خوب بودن با دیگران رقابت کن
مسابقه با هدیه:
کدوم آیه قرآن در مورد این رقابتی که اشاره کردم(خوبی..) هست
هدیه هر چی خودت خواستی امکانات مجازی هم در نظر بگیر

الان حضور ذهن ندارم!
بعدا فک میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد